Мій конспект. Всесвітня історія. 7 клас (до підручника О. І. Пометун)
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)

Українська мова навчання
Видавництво: Основа
Рік:
ISBN: 978-617-00-2513-5

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті надати допомогу вчителеві під час підготовки до уроку. Конспекти всіх уроків курсу «Всесвітня історія» для 7 класу розміщені на окремих аркушах і містять методично грамотно оформлену «шапку уроку» (мета, очікувані результати, обладнання тощо), стислий опис кожного етапу, завдання для актуалізації та закріплення тощо. Для вчителів історії.

Календарне планування .  .  .  .    .  .  .  .  .  .   4

Вступ. Назустріч історії Середньовіччя

Урок 1. Цивілізаційна спадщина Стародавнього світу.
Що і як вивчає історія середніх віків .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 13

Розділ І. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ

Урок 2. Становлення середньовічної Європи .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 15
Урок 3. Імперія Карла Великого .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . .  . 17
Урок 4. Візантійська імперія .  .    .  .  . .  .  .  . 19
Урок 5. Арабський світ .  .  .  .  .  .  .  .  .  21
Урок 6. Практичне заняття 1. Вплив Візантії, імперії Карла Великого, Арабського Халіфату на становлення середньовічної Європи
Урок 7. Узагальнення. Тематичний контроль за розділом І «Перші середньовічні держави» .  .  .  .  .  .  .  23

Розділ ІІ. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

Урок 8. Людина в Середньовіччі .  .  .    .  .  .  .  . .  .  25
Урок 9. Середньовічне європейське суспільство .  .  .  .  .  .  .  .  .  27
Урок 10. Практичне заняття 2. Замок. Лицарські традиції. Життя і традиції лицарів і селян
Урок 11. Місто в Середньовіччі .  .  .  .  .  .  . .  .  . 29
Урок 12. Узагальнення. Тематичний контроль за розділом ІІ «Середньовічний світ Західної Європи»

Розділ ІІІ. Європейське суспільство і держави в Х–ХV ст.

Урок 13. Походи вікінгів та їхні завоювання .  .  .  .  .  .  . 33
Урок 14. Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-лицарські ордени .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 35
Урок 15. Практичне заняття 3. Наслідки Хрестових походів
Урок 16. Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 37
Уроки 17–18. Франція та Англія у ХІІ–ХV ст. . . . .. . . . . 39
Урок 19. Священна Римська імперія .  .  .  .  .  .  . 41
Урок 20. Італійські торговельні республіки. Реконкіста. Утворення королівства Іспанія .. . . 43
Урок 21. Узагальнення. Тематичний контроль за розділом ІІІ «Європейське суспільство і держави в Х–ХV ст.» .  ..  .  45

Розділ IV. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

Урок 22. Наукові і технічні досягнення. Книгодрукування .  .  .  .  .  .  .  .  47
Урок 23. Вплив церкви на середньовічне суспільство .. . . . 49
Урок 24. Практичне заняття 4. Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента
Урок 25. Раннє Відродження і гуманізм .  .  .  .  . 51
Урок 26. Архітектура та мистецтво .  .  .  .  .  .  . . 53
Урок 27. Узагальнення. Тематичний контроль за розділом IV «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя» .  . 55

Розділ V. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в Х–ХV ст.

Урок 28. Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. ..  .  .  .  .  . 57
Урок 29. Зeмлі Північно-Східної Русі в ХІ–ХV ст. .  ..  .  .  .  .  .  . 59
Урок 30. Практичне заняття 5. Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій

Розділ VI. Середньовічний Схід

Урок 31. Утворення Османської імперії .  .  .  .  .  .  .  .  . 61
Урок 32. Середньовічний Китай. . . 63
Урок 33. Середньовічна Індія .  .  .  .  .  . .  .  .  . 65
Урок 34. Узагальнення. Тематичний контроль за розділами V–VI «Країни Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст.» та «Середньовічний Схід» .  .  .  .  . 67
Урок 35. Узагальнення до курсу «Внесок цивілізацій Середньовіччя в історію людства та становлення сучасної Європи» . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . 69

Відгуки

avatar
up