Усі уроки «Всесвітня історія». 7 клас
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)

Українська мова навчання
Видавництво: Основа
Рік:
ISBN: 978-617-00-2330-8

Пропонований навчальний посібник, підготовлений відповідно до програми Міністерства освіти і науки України для 11-річної школи (2012 р.), містить усі розробки уроків до курсу «Всесвітня історія» для 7 класу, які супроводжено методичними рекомендаціями щодо використання різноманітних методів і прийомів навчання.

Календарне планування курсу «Всесвітня історія» (7 клас). . . . . . . . . . . 5
Урок 1. Повторення знань і уявлень історичного розвитку людства у стародавню добу. . . . . . . . . . . 27
Урок 2. Вступ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33

Розділ І. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ

Урок 3. Народження середньовічної Європи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Урок 4. Варварські королівства. Імперія Карла Великого. . . . . . . . . . . 47
Урок 5. Візантійська імперія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54
Урок 6. Розквіт і занепад Арабського халіфату. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Урок 7. Практичне заняття 1. Вплив перших середньовічних імперій на європейську історію. . . . . . 67
Урок 8. Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом І «Перші середньовічні держави» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68

Розділ ІІ . СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

Урок 9. Середньовічне європейське суспільство . . . . . . . .. . . 73
Урок 10. Практичне заняття 2. Лицарські традиції. . . . . . .. . . 79
Уроки. 11–12. Європейське середньовічне місто. . . . . . .. . . . . . . 79
Урок 13. Практичне заняття 3. Повсякденне життя людини у Середні віки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
Урок 14. Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом ІІ «Середньовічний світ Західної Європи». . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90

Розділ ІІІ. Європейське суспльство і держави у Х–ХV ст .

Урок 15. Практичне заняття 4. Походи вікінгів та нормандські завоювання. Вільгельм Завойовник. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
Урок 16. Хрестові походи . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . 95
Урок 17. Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій. . . . .. . . . 101
Уроки. 18–19. Англія та Франція у ХІІ–ХV ст. . . . . . .. . . 107
Урок 20. Практичне заняття 5. Велика хартія вольностей. . . .. . . . 113
Урок 21. Священна Римська імперія (Німеччина та Італія).. . . 114
Урок 22. Мусульманська Іспанія та Реконкіста. .. . . 119

Розділ IV. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

Урок 23. Культура середньовічної Європи, освіта і наука.. . . 124
Урок 24. Вплив церкви на середньовічне суспільство. .. . . . . 130
Урок 25. Раннє Відродження і гуманізм .. . . . . . . . . 136
Урок 26. Практичне заняття 6. Християнські храми у житті середньовічних європейців. . . . . . .. . . . . 142
Урок 27. Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділами III–IV «Європейське суспільство і держави у Х–ХV ст.» та «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя». . . .. . . . 142

Розділ V. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ

Урок 28. Польське, Угорське та Чеське королівства. . . . . .. . . . 148
Уроки 29-30 Новгородська боярська республіка та Московська держава . . . . . . . .. . . . 157
Урок 31. Практичне заняття 7. Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій. . . .. 165

Розділ VI. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД

Урок 32. Середньовічне суспільство Індії та Китаю (оглядово) . .. . . 166
Урок 33. Утворення Османської імперії. . . . . .. . . . . 173
Урок 34. Тематичне оцінювання за розділами V–VI «Країни Центральної та Східної Європи» та «Середньовічний Схід» . . . . . . . . . .. . . . 178
Урок 35. Узагальнення до курсу «Внесок цивілізацій Середньовіччя в історію людства та становлення сучасної Європи» . . . . . . .. . . . 182
Література . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . 189

Відгуки

avatar
up