Мій конспект. Образотворче мистецтво. 6 клас (за підручником С. М. Железняк)
Рейтинг: 3.0 з 5 (2 голос.)

Українська мова навчання
Видавництво: Основа
Рік:
ISBN: 978-617-00-2294-3

Посібник складено за підручником С. М. Железняк, О. В. Ламонової, рекомендованим наказом Міносвіти України від 07.02.2014 р. № 123 для використання у загальноосвітньому процесі. Наведені тут орієнтовні календарне планування та 35 планів-конспектів уроків з образотворчого мистецтва у 6-му класі допоможуть учителеві підготуватися до уроку (доповнюючи або дещо змінюючи запропонований матеріал власними напрацюваннями) та провести його на найвищому рівні.Для вчителів образотворчого мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів і студентів відповідного фаху педагогічних навчальних закладів.

Переднє слово . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
Орієнтовне календарне планування . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
Орієнтовні плани-конспекти уроків . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5

I семестр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5

Вступ. Що таке жанри мистецтва . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5

Урок № 1. Жанри образотворчого мистецтва. Як в образотворчому мистецтві з’явилися жанри: екскурсія до музею (зали анімалістики та пейзажу) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Урок № 2. Жанри образотворчого мистецтва. Як в образотворчому мистецтві з’явилися жанри: продовження екскурсії до музею (зали портрета та натюрморту) . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Урок № 3. Жанри образотворчого мистецтва. Як в образотворчому мистецтві з’явилися жанри: завершення екскурсії до музею (зал сюжетно-тематичних картин) . . . . . . . . . . . . . . . 9
Урок № 4. Новаторство в мистецтві . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11

Розділ 1. Анімалістика. Пейзаж . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13

Урок № 5. Анімалістичний жанр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Урок № 6. Зображення тварин . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Урок № 7. Анімалістика в скульптурі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
Урок № 8. Деталь, подрібненість . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
Урок № 9. Узагальнення, площинність . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Урок № 10. Фантастичні тварини . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Урок № 11. Пейзаж. Історія пейзажу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Урок № 12. Настрій у пейзажі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
Урок № 13. Спостережна перспектива . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Урок № 14. Урок узагальнення знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31

Розділ 2. Створення образу людини . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33

Урок № 15. Портрет. Історія виникнення жанру . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Урок № 16. Образ у портреті . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
Урок № 17. Історія вивчення пропорцій людини . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Урок № 18. Як робити начерки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Урок № 19. Лялька — уособлення образу людини. Символіка українських народних ляльок . . . . . . . . . 45

II семестр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47

Урок № 20. Мистецтво оформлення театральної вистави. Різдвяний вертеп . . . . . . . . . . . . . . . . . 47

Розділ 3. Натюрморт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49

Урок № 21. Натюрморт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
Урок № 22. Натюрморт тематичний . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
Урок № 23. Натюрморт у різних видах мистецтва . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
Урок № 24. Урок узагальнення знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55

Розділ 4. Сюжетно-тематична картина . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57

Урок № 25. Сюжетно-тематична картина. Побутовий жанр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
Урок № 26. Побутовий жанр у народному мистецтві . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59

Розділ 5. Жанрове різноманіття в образотворчому мистецтві . . . . . . . . . . . . . . . . . 61

Урок № 27. Український народний одяг . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Урок № 28. Шевченко-художник . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
Урок № 29. Біблійна тема в мистецтві . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
Урок № 30. Міфологічна тема . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Урок № 31. Історичний і батальний жанри . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
Урок № 32. Історична спадщина . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
Урок № 33. Ознайомлення з музеями . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
Уроки № 34—35. Уроки узагальнення знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77

Лiтература

Відгуки

avatar
up