Вступ до історії. 5 клас (за підручником В. С. Власова)
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)

Українська мова навчання
Видавництво: Основа
Рік:
ISBN: 978-617-00-1838-0

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті надати допомогу вчителеві під час підготовки до уроку. Конспекти усіх уроків курсу «Вступ до історії» для 5 класу розміщені на окремих аркушах і містять методично грамотно оформлену «шапку уроку» (мета, очікувані результати, обладнання тощо), стислий опис кожного етапу, завдання для актуалізації та закріплення тощо.

Розділ І. ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ

Урок 1. Подорож прочинається, або Історія як наука. Українські вчені-історики
Урок 2. Його величність Час, або Що таке хронологія
Урок 3. Коли речі починають говорити, або Що таке археологія
Урок 4. Знайомі незнайомці, або Історія в символах і знаках
Урок 5. Провідники в минуле, або Писемні джерела в історії
Урок 6. Практичне заняття № 1. Родинне дерево, або Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому
Урок 7. Не просто слова, або Мова як джерело знань про минуле
Урок 8. Практичне заняття № 2. Загадкові назви, або Які найменування в рідному місті (селі) нагадують про минуле
Урок 9. На крилах пісні, або Історія і фольклор
Урок 10. Чи можна побачити минуле, або Історія на карті
Урок 11. Тематичне оцінювання за розділом І «ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ»

Розділ ІІ. ПРО ЩО І ПРО КОГО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ

Урок 12. Безіменні і відомі герої, або Люди в історії
Урок 13. Битви, подорожі, відкриття, або Події в історії
Урок 14. Хліб насущний, або Буденне життя за часів Київської Русі
Урок 15. Відома та чута в усіх кінцях землі, або Найвизначніші події Київської Русі
Урок 16. І слава, і воля, або Українське козацтво в битвах і походах
Урок 17. Садок вишневий коло хати, або Українське село і місто у ХVІІІ–ХІХ ст.
Урок 18. Світло науки та знання, або Перші університети в Україні
Урок 19. Буремні роки, або Українська революція та перші десятиліття більшовицької влади
Урок 20. І знову бій, або Україна в Другій світовій війні
Урок 21. У сучасній Україні, або Україна незалежна
Урок 22. Практичне заняття № 3. Пісенний край завзяття і труда, або Про що і про кого розповідає історія рідного краю
Урок 23. Тематичне оцінювання за розділом ІІ «ПРО ЩО І ПРО КОГО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ»

Розділ ІІІ. ЧОМУ ПАМ’ЯТКИ КУЛЬТУРИ НАЛЕЖАТЬ ДО ІСТОРИЧНОЇ СПАДЩИНИ

Урок 24. Воздаючи хвалу Богові, або Найвідоміші храми України
Урок 25. Богоподібні лики, або Ікони як історичні пам’ятки
Урок 26. Джерела мудрості, або Книги та мініатюри
Урок 27. Кам’яний літопис, або Фортеці, замки та палаци України
Урок 28. Міські таємниці, або Вулиці та площі України як свідки минулого
Урок 29. Під зеленим шатром, або Парки і сади України
Урок 30. Практичне заняття № 4. На сторожі пам’яті, або Які історичні пам’ятки рідного краю розповідають про минуле
Урок 31. Практичне заняття № 5. Подорож триває, або Пригадаймо найважливіше
Урок 32. Тематичне оцінювання за розділом ІІІ «ЧОМУ ПАМ’ЯТКИ КУЛЬТУРИ НАЛЕЖАТЬ ДО ІСТОРИЧНОЇ СПАДЩИНИ»
Урок 33. Узагальнення до курсу «Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України»
Уроки 34–35 . Резерв
Додатки

Відгуки

avatar
up