Вступ до історії. 5 клас (за підручником О. І. Пометун)
Рейтинг: 3.0 з 5 (1 голос.)

Українська мова навчання
Видавництво: Основа
Рік:
ISBN: 978-617-00-1839-7

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті надати допомогу вчителеві під час підготовки до уроку. Конспекти усіх уроків курсу «Вступ до історії» для 5 класу розміщені на окремих аркушах і містять методично грамотно оформлену «шапку уроку» (мета, очікувані результати, обладнання тощо), стислий опис кожного етапу, завдання для актуалізації та закріплення тощо.

Розділ І. ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ

Урок 1. Що таке історія?
Урок 2. Історія і час. Відлік часу в історії
Урок 3. Як пов’язані історія та простір
Урок 4. Речові історичні джерела
Урок 5. Практичне заняття № 1 Про що можна дізнатися із сімейного альбому
Урок 6. Чому писемні джерела важливі для вивчення історії. Що таке історичні джерела
Урок 7. Мова як джерело знань про минуле
Урок 8. Географічні назви в історичній науці
Урок 9. Практичне заняття № 2 Які назви в моєму рідному місті (селі) нагадують про минуле (за підручником)
Урок 10. Тематичне оцінювання за розділом І «Звідки і як історики дізнаються про минуле»

Розділ ІІ. ПРО ЩО І ПРО КОГО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ

Урок 11. Про кого розповідає історія
Урок 12. Що називають історичними подіями і явищами
Урок 13. Як жили давні мешканці України
Урок 14. Чим уславились князі Київської Русі
Урок 15. Чим українське козацтво прославилося у битвах і походах
Урок 16. Якими були міста і села України у ХVІІ–ХVІІІ ст.
Урок 17. Як відкриття Харківського університету сприяло розвитку української культури
Урок 18. Які події називають Українською революцією
Урок 19. Чому війна залишається в пам’яті українського народу
Урок 20. Коли і як виникла сучасна Українська держава
Урок 21. Практичне заняття № 3. Про що і про кого розповідає історія рідного краю
Урок 22. Тематичне оцінювання за розділом ІІ «Про що і про кого розповідає історія»

Розділ ІІІ. ЯКІ ПАМ’ЯТКИ Є ЧАСТИНОЮ ІСТОРІЇ

Уроки 23–24. Чому храми та ікони є пам’ятками історії України. Софійський собор і Києво-Печерська лавра
Урок 25. Що давні книги і мініатюри розповідають про минуле
Уроки 26–27. Яку роль в історії відігравали замки і палаци Генуезька і Кам’янець-Подільська фортеці. Бахчисарайський та Маріїнський палаци
Урок 28. Які історії можуть розповісти вулиці та площі
Урок 29. Чому парки і сади є культурним надбанням України
Урок 30. Практичне заняття № 4. Які історичні пам’ятки мого рідного краю розповідають про минуле
Урок 31. Практичне заняття № 5. Моя уявна подорож історичними місцями України
Урок 32. Тематичне оцінювання за розділом ІІІ «Які пам’ятки є частиною історії»
Урок 33. Урок-узагальнення «Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України»
Уроки 34-35. Резерв

Відгуки

avatar
up