Інформатика: підручник для 4 класу
Рейтинг: 3.9 з 5 (11 голос.)

Українська мова навчання
Видавництво: Генеза
Рік:
ISBN: 978-966-11-0609-2
Формат: PDF (електронна книга)

Підручник завершує серію видань з початкового курсу інформатики та готує учнів до вивчення цього предмета у старшій школі.
Навчальний матеріал кожного параграфа викладено у формі діалогу невгамовного Комп'юшка і допитливого четвертокласника Данилка. Після кожного параграфа розміщено запитання та завдання, на які потрібно дати відповідь або виконати їх. Усі завдання диференційовано, про що свідчать спеціальні позначення. Також у підручнику вміщено: завдання, виконання яких потребує застосування логічного або творчого мислення; завдання, які потрібно виконати у парі з товаришем; завдання, які потрібно виконати за допомогою комп'ютера.
Наприкінці кожного розділу подано висновки. Підручник оснащено рубрикою «Для тих, хто хоче більше знати». Видання вирізняється сучасним та функціональним макетом, містить ексклюзивний ілюстративний матеріал. Навчально-методичний комплект з інформатики, підготовлений видавництвом «Генеза», включає також робочий зошит.

Любий четвертокласнику!
Повторення вивченого в 3 класі
§ 1. Повторюємо, що вже знаємо

Операції над папками і файлами

§ 2. Створення та вилучення папок
§ 3. Копіювання та переміщення комп’ютерних об’єктів
§ 4. Виконання дій над комп'ютерними об’єктами

Опрацювання тексту на комп’ютері

§ 5. Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового редактора
§ 6. Правила введення тексту
§ 7. Редагування тексту
§ 8. Форматування тексту
§ 9. Копіювання і переміщення фрагментів тексту
§ 10. Вставлення зображень у текстовий документ
§ 11. Створення і збереження документа Microsoft Word

Графічний редактор

§ 12. Калейдоскоп графічних інструментів
§ 13. Інструменти графічного редактора OOo4Kids Draw
§ 14. Створюємо орнаменти
§ 15. Створюємо написи в малюнках

Безпека дітей в Інтернеті

§ 16. Безпечний Інтернет
§ 17. Веб-сторінки для дітей
§ 18. Електронна скринька та електронне спілкування
§ 19. Електронне листування
§ 20. Етикет електронного спілкування

Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням

§ 21. Середовище Скретч, що вже знаємо
§ 22. Істинні та хибні висловлювання
§ 23. Алгоритм з розгалуженням
§ 24. Складаємо алгоритми з розгалуженням
§ 25. Розв’язок задач у середовищі Скретч
§ 26. Алгоритми з повторенням
§ 27. Програмоване малювання
§ 28. Хитрощі Рудого кота

Робота з презентаціями

§ 29. Комп'ютерна презентація, її об’єкти
§ 30. Плануємо презентацію
§ 31. Оживляємо презентації
§ 32. Створюємо презентацію

Повторення вивченого
Предметний покажчик

Відгуки

avatar
up