Запрошуємо відвідати наш Інтернет-магазин і нашу Бібліотеку

Природознавство. 3 клас. (за підручником Т. Г. Гільберг)
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)

Українська мова навчання
Видавництво: Основа
Рік:
ISBN: 978-617-1993-6

Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків природознавства в 3 класі, складені відповідно до вимог нової навчальної програми (К. : Видавничий дім «Освіта», 2012) за підручником Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак (К. : Видавництво «Генеза», 2013).
Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушах. Поля для записів дозволять творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсу.
Для вчителів початкової школи.

Орієнтовне календарне планування
ВСТУП
Урок 1. Різноманітність природи. Пізнання природи людиною
Тема 1. ВОДА
Урок 2. Вода в природі. Світовий океан, його частини
Урок 3. Властивості води
Урок 4. Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини
Урок 5. Прісна та морська вода
Урок 6. Робота води в природі
Урок 7. Використання води людиною. Охорона води
Урок 8. Перевірна робота
Тема 2. ПОВІТРЯ
Урок 9. Повітря, його склад та властивості
Урок 10. Як нагрівається повітря над суходолом і водною поверхнею
Урок 11. Рух повітря
Урок 12. Охорона повітря від забруднення
Урок 13. Міні-проект. Виявлення пилу в повітрі та встановлення джерел його забруднення
Урок 14. Перевірна робота
Тема 3. ГІРСЬКІ ПОРОДИ. ҐРУНТИ
Урок 15. Поняття про гірські породи, їхня різноманітність
Урок 16. Як добувають корисні копалини
Урок 17. Види корисних копалин. Використання корисних копалин у господарській діяльності людини
Урок 18. Ґрунт — важливе тіло природи
Урок 19. Чому ґрунти потребують охорони
Урок 20. Перевірна робота
Тема 4. СОНЦЕ — ДЖЕРЕЛО ЕНЕРГІЇ НА ЗЕМЛІ
Урок 21. Що таке енергія
Урок 22. Сонце — найпотужніше джерело енергії
Урок 23. Використання енергії вітру
Урок 24. Енергія рухомої води
Урок 25. Як зберегти тепло в будинку
Уроки 26–27. Як потрібно економити електроенергію
Урок 28. Перевірна робота
Тема 5. РОСЛИНИ, ТВАРИНИ ТА ЇХ СЕРЕДОВИЩА ЖИТТЯ
Урок 29. Різноманітність рослин
Урок 30. Рослини — організми
Урок 31. Квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин
Урок 32. Умови розвитку рослин
Урок 33. Як виростити нову рослину без насіння
Урок 34. Пристосування квіткових рослин до різних умов життя
Урок 35. Різноманітність культурних рослин
Урок 36. Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи
Урок 37. Тварини. Різноманітність тварин
Урок 38. Комахи
Урок 39. Риби
Урок 40. Птахи
Урок 41. Звірі, або ссавці
Урок 42. Хто чим живиться. Ланцюги живлення
Урок 43. Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких
Урок 44. Гриби — організми. Значення грибів для природи
Урок 45. Гриби їстівні та отруйні
Урок 46. Бактерії
Урок 47. Віруси
Урок 48. Охорона рослинного і тваринного світу
Урок 49. Червона книга України
Урок 50. Заповідники. Ботанічні сади
Урок 51. Заповідні території рідного краю
Урок 52. Перевірна робота
Тема 6. ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ
Урок 53. Організм людини
Урок 54. Опора тіла і рух
Урок 55. Формування постави
Урок 56. Травна система
Урок 57. Харчування
Урок 58. Дихальна система
Урок 59. Кровоносна система
Урок 60. Шкіра. Як берегти шкіру
Урок 61. Органи чуття. Гігієна органів чуття
Урок 62. Здоровий спосіб життя
Урок 63. Перевірна робота
Тема 7. ЗАПИТАННЯ ДО ПРИРОДИ
Урок 64. Вода — руйнівник чи рятівник? Печери
Урок 65. Які легенди про рослини і тварин складали наші пращури? Материнські сльози (маргаритки). Лелека. Про криницю-журавля. Соловейко
Урок 66. Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?
Урок 67. Як поліпшити властивості ґрунту?
Урок 68. Перевірна робота (річна). Як досліджувати природу влітку?

Відгуки

avatar

up