Інформатика. 2 клас (за підручником Коршунової О. В.)
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)

Українська мова навчання
Видавництво: Основа
Рік:
ISBN: 978-617-00-1857-1

Видання «Мій конспект» — це нова серія посібників, які ставлять на меті надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Даний посібник висвітлює питання підготовки до уроків нового предмету у 2 класі — «Сходинки до інформатики». Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учитель може створити власний конспект уроку.
Посібник розрахований на вчителів загальноосвітніх закладів, які працюють у 2 класі за новою навчальною програмою «Сходинки до інформатики» для учнів 2–4 класів за підручником Коршунової О. В.

Передмова
Орієнтовне календарно-тематичне планування
Комп’ютери та їх застосування
Урок № 1. Введення в предмет. Перший раз у комп’ютерному класі. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі
Урок № 2. Комп’ютери та їх застосування. Комп’ютер-помічник
Урок № 3. Сучасні комп’ютери та пристрої в житті людини
Урок № 4. З чого складається комп’ютер. Основні складові
Урок № 5. Поняття про комп’ютерну програму
Урок № 6. Види комп’ютерних програм
Урок № 7. Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером
Урок № 8. Робочий стіл та його об’єкти. Запуск програм на виконання з Робочого столу
Урок № 9. Клавіатура комп’ютера
Урок № 10. Введення тексту з клавіатури
Урок № 11. Клавіатура комп’ютера. Робота з клавіатурним тренажером
Урок № 12. Перевірка знань з теми. Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею та клавіатурою
Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси
Урок № 13. Поняття про повідомлення та інформацію. Сприйняття людиною повідомлень
Урок № 14. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень
Урок № 15. Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями. Робота з розвивальними програмами
Урок № 16. Короткі історичні відомості (від абака до нетбука)
Урок № 17. Людина у світі інформації. Робота з розвивальними програмами
Алгоритми і виконавці
Урок № 18. Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди. Команди та виконавці
Урок № 19. Ознайомлення з поняттям алгоритму
Урок № 20. Виконавці алгоритмів. Складання алгоритмів для різних виконавців
Урок № 21. Алгоритми в нашому житті
Об’єкти. Графічний редактор
Урок № 22. Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей
Урок № 23. Об’єкти. Їх властивості та значення
Урок № 24. Інформаційні об’єкти. Робота в графічному редакторі Paint зі створення інформаційних об’єктів
Урок № 25. Різнокольоровий світ — робота з кольорами у графічному редакторі Paint
Урок № 26. Робота у графічному редакторі Paint: малювання олівцем та пензликом
Урок № 27. Створення графічних примітивів та їх налаштування у графічному редакторі Paint
Урок № 28. Додавання тексту до зображення у графічному редакторі Paint
Урок № 29. Секрети рисування. Комбінування об’єктів, створення зображень
Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів
Урок № 30. Правила роботи з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення шкільних предметів. Робота з програмами підтримки української мови
Урок № 31. Робота з комп’ютерними програмами підтримки уроків мистецтва
Урок № 32. Робота з комп’ютерними програмами підтримки вивчення логіки
Урок № 33. Робота з комп’ютерними програмами підтримки уроків іноземної мови
Урок № 34. Повторення вивченого у 2-му класі
Урок № 35. Повторення вивченого у 2-му класі
Додатки
Література

Відгуки

avatar
up